BEYBİ LABORATUVARI


BEYBİ LABORATUVARI KALİTE POLİTİKAMIZ

Kaliteli ürün ve hizmet anlayışıyla yola çıkan laboratuvarımız müşterilerin deney taleplerini;

  • “TS EN ISO/IEC 17025 Deney Ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yeterliliği Için Genel Şartlar” Standardı, Müşteri Şartları, Yasal Şartlar Ve TÜRKAK Rehberlerine Uygun Olarak Oluşturulan Kalite Yönetim Sisteminin Etkinliğini Sürekli Iyileştirerek,
  • Kalite Yönetim Sistemine Ait Politika Ve Prosedürlerin Deney Çalışmalarında Görev Alan Tüm Personel Tarafından Öğrenilmesini Ve Uygulanmasını Sağlayarak,
  • Standardın Esaslarına Sadık Kalarak,
  • Bilimsel Temellere Dayalı, Iyi Mesleki Ve Teknik Uygulamalar Kullanarak Karşılamayı Taahhüt Eder.

Kalite yönetim sistemimizin amacı, yüksek nitelikli personellerle, tarafsız ilkesi içerisinde, gizlilik prensibine dayanarak, ulusal/uluslararası metotlar kullanarak en uygun şartlarda deneyleri gerçekleştirmek ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.


BEYBİ LABORATUVARI TARAFSIZLIK POLİTİKAMIZ

Beybi Laboratuvarı bütün müşterilerine bağımsız ve tarafsız vermiş olduğu hizmetler süresince kuruluşlar hakkında öğrenmiş olduğu bilgileri gizli tutmayı, bunları üçüncü kişilerle paylaşmamayı taahhüt etmektedir.

Beybi Laboratuvarı çalışan bütün personele “Çalışanların Gizlilik ve Tarafsızlık Beyanı” imzalatmaktadır.

TS EN ISO/ IEC 17025, uluslararası standardının gerekliliklerini karşılayan laboratuvar ortamı sağlayarak, müşterilerine mümkün olan en kısa sürede, yasal şartlara uygun şekilde hizmet verir.

Beybi Laboratuvarında verilen deney hizmetleri ile ilgili her türlü talebi tarafsız olarak değerlendirir, çalışanlarına baskı yapmaz, dışarıdan gelebilecek baskı durumunda personeli bilgilendirir.

Beybi Laboratuvarı, müşteri tarafından sağlanan tüm bilgi, belge ve dokümanları gizlilik ve güvenlik kurallarına uygun olarak muhafaza etmeyi taahhüt eder. Deney sonuçlarını kanuni gereklilikler dışında müşterinin izni olmadan hiçbir şekilde üçüncü şahıslara veremez. Rapor gönderimleri kapalı zarf içinde müşterinin bildirdiği yetkili kişi/lere yapılır. Faks ve kargo ile gönderimde doğabilecek müşteri gizliliğinin korunmasından laboratuvarımız sorumlu değildir.


MÜŞTERİYE HİZMET PROSEDÜRÜ

ŞİKAYET PROSEDÜRÜ

ŞİKAYETİ ELE ALMA SÜRECİ

KARAR KURALI TALİMATI

ÖZEL İSTEK DENEY TALEP FORMU