Beybi Plastik, 1949 yılında kurulduğu günden bugüne; kişisel koruyucu iş güvenliği eldivenleri, muayene eldivenleri üretim ve satışı, medikal sarf malzemeler satış ve pazarlama alanında faaliyet göstermektedir. İstanbul Dudullu’da bulunan genel merkezi konumundaki 54.000 m2 kapalı üretim alanı, İstanbul Tuzla’da bulunan 15.700 m2 kapalı alana sahip nitril eldiven üreten fabrikası ve Bursa Kestel'de bulunan 45.000 m2 kapalı alanı ile Türkiye’nin ilk ve tek yerli üretim vinil muayene eldiveni fabrikasıyla, sayıları 1000’i aşan uzman personeli ile ülke ekonomisine hizmet vermektedir.
Bugün bünyesinde bulunan ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 13485 Tıbbi Cihazlar için Kalite Yönetim Sistemi , ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi ve ISO 14064-1, ISO 14064-2, ISO 14064-3 Sera Gazı Doğrulama belgeleri ile sektöründeki öncü rolünü devam ettiren Beybi, günümüzün getirdiği ihtiyaçlara en son teknoloji, üstün kalite ve hizmet anlayışı ile cevap vermekte, sürekli değişen ve gelişen iş dünyasında insan sermayesine, müşteri ilişkilerine ve kurumsal çözümlere yatırım yapmaktadır.
Faaliyet gösterdiğimiz alanda tüm dünyada tanınmak, bilinmek, beğenilmek ve Beybi’yi global marka haline getirmektir.
Yüksek kalite standartlarında uygun ürünler sunarak, ülke ekonomisinin gelişiminde pay sahibi olmak ve müşteri memnuniyetini en iyi şekilde karşılamaktır.
Şirketimiz; misyon, vizyon ve hedeflerine ulaşmasında; gerekli nitelikleri taşıyan ve gelişme yeteneği bulunan insan kaynağının kuruma kazandırılması ve sahip olduğu nitelikli personelin sürekli gelişimi ve motivasyonunun sağlanmasını esas alır.
Şirketimiz çalışanlarının görevlerini en iyi şekilde yerine getirebilmesi amacıyla hazırlanan insan kaynakları genel politikaları, aşağıda özetlenen ilkelere dayanmaktadır:
Elor çalışanlarının eğitim ve gelişimlerine katkı sağlamak; kişisel, yönetimsel yetkinliklerini en üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen, onları sürekli geliştirirken performanslarını daha da güçlü kılmak için “Sürekli Gelişim” vizyonuyla yola çıkmıştır.
Elor Akademi kendini, kariyerini ve hayatını geliştirmenin yanı sıra geleceğe de hazırlanmak isteyen tüm çalışanlarına, Türkiye’nin önde gelen eğitim şirketleriyle gerçekleştirdiği işbirliği başta olmak üzere, alanında öncü eğitmenlerle, iç eğitmenleriyle ve karma eğitim felsefesiyle güçlü, keyifli bir öğrenme fırsatı ve misyonu sunmaktadır.
Program Elor Holding yönetici ve yönetici adaylarının ihtiyaçlarına yönelik tasarlanmıştır. Liderlik okulu eğitim programı yönetici pozisyonunda görev yapan çalışanlarımızdan bir yöneticiden beklenen tüm yetkinlikleri ve becerileri kazandırmayı ve uygulatmayı amaçlamaktadır.
Kurumun stratejileri doğrultusunda güçlü liderler oluşturmak amacıyla yüksek performansa ve potansiyele sahip yetenekli çalışanların keşfi, gelişimi, yedekleme yönetimi, liderlik gelişim programları, yetkinlik değerlendirme gibi faaliyetlerin kurum stratejileri ile kurumun ihtiyaçları doğrultusunda tasarlanması, planlanması ve yürütülmesidir. Bu temel süreçler sonucunda oluşan organizasyonel yedekleme planı ile yetenekli çalışanlar gelişim programlarıyla desteklenmektedir.
Satış ekipleri için özel olarak hazırlanan gelişim projesinde; kurumun karlılığını artıracak zorlu ve önemli fırsatların kazanılmasında, satış ekiplerinin geliştirilmesi, yetkinleştirilmesi ve sonucunda satış hedeflerinin gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.
Sizde sürekli gelişen ve kendini yenileyen bu yapıda yer almak istiyorsanız aşağıdaki linkler üzerinden açık ilanlarımızı takip edebilir veya insankaynaklari@elorholding.com mail adresi üzerinden özgeçmişinizi paylaşarak iş başvurusunda bulunabilirsiniz.